2010. március 14., vasárnap

Elment a repülő, itt hagyott

Hej!

Szerdán Dia a 10:30-as géppel ment haza, a reptéren és a metrón készített fotókat/videókat majd akkor rakom fel ha visszaért, mert az ő gépe kompatibilis a masinával. Videót amúgy a metrón azért csináltam, mert teljesen automata metrókocsik vannak, és a sofőr helyén is ülések vannak meg egy bazi nagy üveglap, hogy nézhesd a síneket meg az alagutat. A gyerekek imádják és nekem is tetszett :)

Ellensúlyozandó magányomat körbekérdeztem esti buli-ügyben, de végül úgy alakult, hogy csak fél12-re mentem be a StudentHouse-ba. Nem szeretek ilyen későn elindulni már, de reméltem, hogy bulizunk egy nagyot! Nos, nem kellett csalódnom :) Végül két finn lánnyal (Elina & Varpu), egy András nevű magyar sráccal (aki Dia csoptársa egyik órán) és egy svájci Jonas nevű sráccal voltam. Eleinte volt még egy finn tag, de ő hamar felszívódott, nem is emlékszem a nevére. Na most a zene is jó volt, meg nem is voltak sokan, szóval táncoltunk sokat, de aztán meglepetésemre 2kor lekapcsolták a zenét, a villanyt meg fel. Még sosem maradtunk zárásig, de úgy látszik, hogy máskor sem sokon múlott. 2-fél3kor lelövik a bulit SH-ban, és ezt ilyen civilizált módon teszik meg :D Kabát fel, irány vm kocsma.

Mivel csak Elinanak és nekem volt bringám, ezért a többiek gyalogoltak, de aztán Varpu kitalálta, hogy vigyem el a csomagtartón.. Hát én mondtam h nem lesz kényelmes, de azért felpattant és elkerekeztünk pár utcával odébb egy LA Bar (ejtsd: ElÉ Bar) nevű helyre. Elég tömött kocsma volt és kis alapterületű lévén dohányzós. Sajnos itt nem túl szigorú ez a dohányzást tiltó törvény, bizonyos méretű belső szabad térhez van kötve, hogy megengedhető-e. Nos, a dánok sincsenek azért fából, ha 2 négyzetméterrel nagyobb a hely, kiraknak pár sörösládát, demonstrálandó, hogy az tárolóhely, és hopp, máris lehet dohányozni.. Egy szó mint száz, elég sok kocsmában bagóznak sajnos. A zene jó volt, találkoztam egy full szőke török!! lánnyal. Oké, nyilván festett volt, de sose jöttem volna rá, hogy török. Kb 4-re mindenki kellőképpen elfáradt, úgy döntöttünk hazamegyünk. Kiderült, hogy Jonas a szomszéd utcában lakik, szóval ő is Elinaval és velem egy irányba jött. Mivel Varpuval leteszteltük a csomagtartót, Jonasnak pedig nem volt bringája, ő hazáig kért egy fuvart. Hát, nem mondtam nemet, de vele nehezebb volt, mert be volt állva mint a gerely. Végül szerencsésen hazaértünk, és egyedül csakúgy suhantam a jó öreg biciklin :)

1 megjegyzés: