2010. február 13., szombat

Hétvégi szórakozás

Hej!

Tegnap előszedtem a másik, virágos puzzle-t, mert nem hagyott nyugodni mióta kiraktuk a másikat. Ahogy írtam, korábban nem igazán volt ez az én játékom, most viszont rákaptam az ízére, és úgy 90 %-ban raktam ki egyedül, csak icipicit segített Alex.
Ez a kirakó is 'second hand' boltból származik, sajnos két darabja hiányzik is, és messze nem olyan jó minőségű mint a másik, de ezzel is jól szórakoztam. Íme az eredmény:



Tegnap este elmentünk a 'Semester starts party'-ra, ami az egyetemen volt. Rengeteg dán volt ott nagy társaságokba verődve, de szerencsére összetalálkoztunk egypár csoporttársammal is, akikkel elbeszélgettünk, már amennyire hallottuk egymást a hangzavarban. Apropó, a többség valamilyen jelemezben volt - személyes kedvencem a nagyfülű, palástot viselő lány volt, bár a na'vinak (Avatar) festett srác is feltűnő jelenség volt.
Később átmentünk a 'Friday bar'-ba, ahol táncoltunk kicsit, aztán haza kerekeztünk. Hazafelé elgondolkodtam rajta, hogy nem emlékszem egy alkalomra sem, amikor éjfélkor bárhová biciklivel mentem volna, pláne nem télen :D

Ehhez kapcsolódva jutott eszembe az is, hogy van előnye annak is, hogy Amagerbe kell járnom, mert ennek köszönhetően egy út a belvárosba úgy tűnik, mintha csak a boltba ruccannék le, egyre jobb tempót diktálunk..

Ma vérmes reményekkel nekiláttam pizzát sütni, ami annak ellenére finomra sikerült, hogy nem igazán dagadt meg a tészta. Nem baj, mostmár az igaz tudás birtokába jutottam a pizzakészítés egyik mesterének köszönhetően - jövőhéten ki is próbálom ezt a verziót is, úgyhogy egész héten pizzát fogunk enni..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése