2010. február 21., vasárnap

Szombat

Hej!

Már korábban megbeszéltük Alexxel, hogy mivel a marhahús a legolcsóbb a húsok közül, és jó volna egy finom hamburgert enni, ezért tegnap nekiláttam elkészíteni. Mellesleg nagyon finomra sikerült, de ami sokkal érdekesebb, hogy akkora füst keletkezett sütés közben, hogy beriasztott a füstérzékelő. Elég csúnya hangja van, és nagyon hangos :D Sajnos pont nem volt itthon Anna, a lakótársunk, de pár percen belül hazaért és megnyugtatott minket, hogy a riasztó nincs összeköttetésben a tűzóltókkal (nem úgy, mint nálunk otthon), csak a lakót figyelmezteti, ha valami gond van. Hát figyelmeztetett - de ahogy kinyitottuk az ablakot szerencsére elhallgatott..

Tegnap amúgy ezen kívül csendesen telt, először kerekeztem harisnya nélkül, mióta itt vagyunk. Igazából a két sarokra lévő boltnál messzebb nem is voltam még harisnya nélkül, de tegnap nagyon jó idő volt, kb 3-4 fok volt és minden olvadozott.
Estére meghívtunk pár ismerőst filmezni, és egész délután azzal szórakoztam, hogy a dvd lejátszóval kompatibilis dvd/cd-t hozzak össze. Nem sikerült, és kb 3 órát töltöttem ezzel a feladattal... Végül laptopról néztük, de így is élvezhető volt, mert a hangtechnika viszont szuperul működik :)
Az osztrák Anna, az angol Annie, a finn Elina és az ausztrál Sam jöttek át este, és a film után még beszélgettünk egy jót, és nem mellesleg megkóstolták milyen az igazi jó magyar gyümölcspálinka. Ízlett nekik :)

Később bementünk a belvárosba egy bárba, amit Sam nagyon dícsért már korábban és ahol olcsó a sör. Hát mindketten arra a megállapításra jutottunk, hogy lehet bármilyen olcsó a sör, többet nem megyünk oda.
Egy borzasztó igénytelen kocsmáról van szó, aminek a belseje tulajdonképpen falfirkákkal van 'díszítve'. De nem arról a művészi szintű graffitizésről van szó, hanem az az igazi aluljáró hangulat, megfűszerezve tömény cigifüsttel és tömeggel. Természetesen végig álltunk amíg ott voltunk.
Alex feltalálta magát és elment csocsózni, persze rommá vertek mindenkit, ezért kb csak másfél órát tudtak játszani az osztrák Markusszal. Én ezalatt többek között az angol lánnyal, és egy másik ausztrál fiúval, Damiennel beszélgettem. Kb ők ketten vannak, akiket alig értek - mindenki mást, akinek nem anyanyelve az angol sokkal jobban értem, mint azokat akiknek igen. Ez alól Heather az amerikai lány és Sam a másik ausztrál srác a kivétel, őket remekül meg lehet érteni, szépen, tisztán és lassan beszélnek.
Végül arra jutottunk, hogy semmi értelme tovább menni a Saturday-night party-ba, mert eleve fél órája készültünk elindulni, és mikor mi eljöttünk még mindig senki más nem indult el, másrészről ahogy eltekertünk a Studenthaus mellett láttuk, hogy megint tömegnyomor van, esélyünk sem lett volna táncolni. Így 2re hazaértünk és még lefekvés előtt néztünk egy kis curlinget. Jó kis este volt még a hely otrombasága ellenére is..

1 megjegyzés:

  1. Nekem is jó volt a szombat estém :) Sanyi egész nap hitegetett, hogy megyünk biliárdozni, amit végül kitolt este 10re, de akkor már nem volt kedve mégse jönni. Ehelyett én elmentem sétálgatni, éjfél környékén végig mentem az öreg parkon, át a mólóhoz, megnézni a még jeges Balatont. És végül haza battyogtam, és még egyedül se voltam, mert pár kóbor kutya elkísért :)

    VálaszTörlés