2010. február 2., kedd

Lakás-küldetés teljesítve!

Hej!

Hétfőn délelőtt kivételesen nem esett a hó, ennek örömére elvittük a legközelebbi bicikliszervízbe a bringáinkat ahol secperc alatt el is készültek. Alapvetően egy anyacsavar és egy tömítő szelep hiányzott róluk, de ezek nélkül egyiket sem lehetett használni, mert az egyiknek nem tudtuk felpumpálni a kerekét szelep nélkül, a másiknak pedig félő volt, hogy rögzítés nélkül kiesik az első kereke. A két apró alkatrész cirka 3700Ft-ba került..

Mivel már szombaton elfogyott a finom hazai rántott csirkecomb, ezért tegnap először nekiláttunk főzni. Hála a sok kolbásznak és miegymásnak amiket magunkkal hoztunk, paprikáskrumplit ebédeltünk. Vacsorára megkínáltuk a vendéglátónkat, Mariat is, akinek nagyon ízlett. Mint kiderült, egyébként is nagy rajongója a magyar konyhának.

Délután besétáltam az egyetemre, mert 4-6 óra között orientációs előadást tartottak. Az előadás két dologra volt jó, egyrészt örültem, mert az elhangzottak 85-90 %át értettem, másrészt megbizonyosodtam róla, hogy jól informált vagyok, mert kb 10 percnyi új információt hallottam csak a két óra alatt :D

Ezalatt Alex beszerezte az első biciklizárunkat is, eddig ugyanis lezáratlanul álltak a házunk előtt. Miután hazasétáltam - inkább rohantam - elbicikliztünk megnézni egy lakást, ami nagyon-nagyon pici volt. Az egész lakás nem volt 10 m2 fürdőstől, "konyhástól"! De legalább kipróbáltuk milyen télen biciklizni - mindkettőnknek tetszett :) A bringázás legnehezebb része nem is a hó, hanem a mellettünk elszáguldó többi biciklista. A kerékpárutak elég forgalmasak.. jól jönne egy visszapillantó a biciklire.

Alex tegnap délután megbeszélt mégegy találkozót mára, hogy megnézhessünk egy újabb szobát. Ennek örömére ma sokáig aludtunk, és a szobából néztük, hogy szakad a hó megint. Nem mentünk sehova egész nap, játszottunk, főztünk - újabb adag paprikáskrumplit - végül gyalog indultunk el a megbeszélt helyre. Szerencsére közel volt, mert kb másfél perc alatt mindkettőnkből hóember lett, miután kiléptünk az ajtón.. Mégis megérte, mert végre találtunk magunknak szállást!! Egy kedves végzős dán lányhoz fogunk költözni, aki a hatalmas, kiváló helyen és jó állapotban lévő lakásának egyik felét adja ki nekünk - nevetségesen olcsón. Megérte várni :) Holnap délelőtt költözünk!


5 megjegyzés:

  1. nah király, hogy találtatok szállást...
    nem kell arra visszapillantó, inkább hajtani kell gyorsabban... :P

    VálaszTörlés
  2. Gratulaaaaa! Kékre szorítottam az ujjaimat Nektek, de megérte :). Mééég ilyen jó híreket!

    VálaszTörlés
  3. Gratula fiatalok :) Izgultam én is, hogy találjatok valami pöpec lakást, és lám. :)

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem az új képeket. Igazán nagyszerű a lakás. Adjátok át elismerésem a házigazdának. Főnyeremény.

    VálaszTörlés